اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۳۱۵
کلانتری:در هفته‌های پایانی مسائل روحی و روانی به شدت تاثیر گذار است
سرمربی فجرسپاسی گفت: بازی کردن در این هفته ها سخت می باشد چرا که هم مسائل روحی و روانی مهم می باشد و هم استرس هایی که ناخوداگاه گریبان تیم های مدعی صعود و پایین جدولی ها را می‌گیرد.
۲۰:۱۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

علی اصغر کلانتری در کنفرانس خبری بعد از برد مقابل اکسین البرز به خبرنگاران گفت:ما در آنالیزی که در دو بازی اخیر از تیم اکسین داشتیم می دانستیم با یک تیم با کیفیت و داری کادرفنی خوب و بازیکنان با تجربه و طراز اول بازی داریم که جایگاه آنها در جدول گواه همین مساله می باشد.

وی در خصوص بازی‌های انتهایی لیگ افزود: بازی کردن در این هفته ها سخت می باشد چرا که هم مسائل روحی و روانی مهم می باشد و هم استرس هایی که ناخوداگاه گریبان تیم های مدعی صعود و پایین جدولی ها را می‌گیرد.

وی در همین خصوص ادامه داد: همانطور که شاهد بودید بازیکنانم از ابتدا تا قبل از گل اول، بازی باکیفیتی ارائه کردند ولی بعد از گل بدلیل مسائل روحی روانی کمی افت کردند ولی با شروع نیمه دوم این شرایط تغییر کرد و توانستیم به گل دوم دست یابیم.

سرمربی فجرسپاسی گفت: افزود:این برد فجر چیزی از کیفیت های تیم اکسین نمی کاهد و در ادامه لیگ برای این تیم خوب آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که فجر مدعی صعود می باشد گفت:من از روز اول به تیمم شناخت داشتم و می دانستم با تلاش می توانیم به موفقیت برسیم و انشالله در ادامه نیز به تلاشمان ادامه خواهیم داد.


وی در انتها این برد را به همه مسئولین استانی ،هواداران تیم فجر و اصحاب رسانه تقدیم نمود.

انتهای پیام/ک
 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فجرسپاسی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری